Klinga är HEMMA! :D

Idag kom Klinga hem! Hedvig passade mig när Mamma C, Mamma V och Linnéa hämtade Klinga.
Hon berättade för mig att hon hade haft jättetråkigt hos farbror Doktorn..hon fick sitta i en bur med en filt och så hade hon någon slang i benet.
Hon har fått en fin frisyr på rumpan med, hon säger att det gör lite ont, så jag ska låta henne vila och ta det lugnt.
Hon får inte leka nu, eller hoppa. Så nu står det ett bord ivägen för soffan...så klinga får ligga i sin säng under bordet.
När Klinga kom in genom dörren såg jag inte att det var hon, så jag skällde på henne!! Hon hade något konstigt runt halsen...
Linnéa Tog en bild på Klinga precis när de kommit hem.
Sedan tog Mamma C kameran och fotade henne lite till. Stackaren har någon konstig tejp på benen...
och en läskig sak runt huvudet...
Dom hade satt något i halsen på henne med, så hon hade skavsår på läppen. Men hon sa att det inte var så farligt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

men oj, stackare. så såg min vovve ut när han hade opererat korsbandet, sådär lagom snyggt. :) vad är det som har hänt?

2010-03-30 @ 18:04:12
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Mamma Capo

Klinga har Patella Grad 3 (högsta!!) bara 10 mån gammal :( Så hon är nyopererad nu och tycker allt är eländigt..stackaren.

De var tvunga att sätta tillbaka knäskålen då den satt helt kalasfel!

2010-03-31 @ 20:53:49
URL: http://mikaboston.blogg.se/
Postat av: Zantos

Uscha! Tycker synd om den snygga tiken=(

Jag vet vad de där på huvudet är! De är nån sån där grej man har om man inte lyder matte och husse, men jag kom inte i håg vad man skulle lyda?! Jaja! Hoppas att hon kommer bli bra i alla fall.

2010-04-01 @ 13:06:18
URL: http://zantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0