Utmaning

jag har blivit utmanad av Linnéa: http://mjoelk.blogspot.com/

- länka till den som har taggat dig.
- berätta sju sanningar om dig själv.
- tagga sju personen i slutet av ditt inlägg.
- skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1. Jag fiser och rapar jättemycket.
2. Jag skulle helst äta upp all Emblas mat och strunta i mitt äckliga valpfoder.
3. Jag sover bäst under soffan.
4. Egentligen vill jag äta upp Tiny men jag låter bli ändå.
5. Jag ÄLSKAR att bada i badkaret, helst när jag inte får.
6. Jag bossar över Embla fast hon är 1 år äldre än mig.
7. När det kommer någon på besök vill jag ha all uppmärksamhet och pussas!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0