SzzZzznark

Efter julhelgen var jag jättetrött!! Jag sov nästan i 4 dagar! Vi var i ett hus som låg en lång bilväg bort från Skattkärr...hos morfar Leif och mormor Cinna. Där var det en skojig tant på Julafton...Hon pratade ännu konstigare än alla här...Men hon var jättesnäll! Jag fick godis och en julklapp!!! En boll som pep jättehögt! Den gick jag och gömde så fort jag kom tillbaka till skattkärr..  tänk om någon annan fått tag på den. Då hade jag ju inte kunnat leka med den.




Mama V proppade min bädd full med mina leksaker..men det var ju bara bra, då kunde jag ha koll på dem medan jag sov.. Man vet ju aldrig när någon kommer och snor miina roligaste leksaker..

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0