Bostonshow 23/5

Idag åkte jag och mattarna jättelångt med den bullriga plåtsaken! När den stannade var det jättemånga som såg ut precis som mig överallt! Fast mattarna, morfar bosse och mormor marianne sa att jag var vackrast.
Några av mina kopior lekte en väldigt konstig lek. De sprang runt runt och sen stod de på ett bord. Sedan klappade alla händerna och så var det färdigt. Jag förstod ingenting.

















Jag träffade en lekkamrat. Hon skällde ut alla andra kopiorna. Men mig var hon snäll mot :)




Sen hörde jag hur mama C ropade något "Nu kommer Barbara, Molly och pappa Billy!!"
Tydligen var det min pappa hon pratade om. Men jag tyckte inte han var så rolig. Han ville bara lukta mig i rumpan...jag ville bara busa.
När jag var liten bodde jag tydligen hos Barbara och Molly. Jag kände igen dem lite, men de var snälla för de busade med mig!




Sen var det brorsan Akilles aka Lilleman's tur att leka den konstiga lekten.
Jag tyckte han var jätteduktig! Men det tyckte inte tanten i den röda rocken...hon pratade konstigt så hon var nog inte samma människa som mattarna...









Jag tyckte inte att det var så roligt att stå stilla, jag ville hellre gå och busa med kopiorna...men gissa om jag fick det?!





Pappa Billy var också duktig på konstiga leken...han var tydligen en champinjon...Det tycker jag är konstigt. För jag har ätit champinjoner, dom ser inte alls ut som pappa..







Hon som gick bredvid pappa hette Molly. Hon var jättesnäll!! Gav mig massor med god korv! MUMMA!







När pappa hade lekt färdigt var det min tur att vara med. Men jag vet inte om jag tyckte det var så kul. Man fick inte springa fort och när man inte sprang var man tvungen att stå blixt stilla!
Röda rocken tyckte inte om mig, hon la en snabb blick på mig och sedan gick hon med sur min. Usch henne tyckte jag inte om! Jag hoppades att kopiorna skulle hoppa och bita henne i rumpan!







Jag tröttnade på att leka så Molly var snäll och bar mig till Mamma C & V. Sen fick jag mer korv..snällt va?!



När vi hade lekt klart sprang jag till en gräsmatta! Usch så kissnödig man blev av att leka den konstiga leken.
Sen kom brorsan framspringandes! Jag blev lite rädd först. Men sen fick jag godis och då var det okej.










Jag hörde mattarna säga att vi skulle leka mer med Billy, Molly och Barbara hos någon som hette Borås...och så var det något med 27...Konstigt.

Nu ska jag ut i solskenet och busa!!!
Kram från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0