Embla has left the building!

Idag kom två tanter och hämtade Embla, hon skulle tydligen flytta hem igen. Dom hade med sig en annan hund. Han var jätteelak! Jag var snäll och kröp fram till honom för att säga hej. Då bet han mig på näsan! Jag blev jätterädd och kissade på mig!!  Då kom mama V till undsättning och buffade bort honom..sen fick hon torka på golvet..
Usch vilken elak hund. Hoppas att han aldrig kommer på besök igen!
Mama C & V verkade inte heller tycka om honom. Dom blev arga och sa till honom. Det var bra tycker jag!


Så nu blir det bara jag, Mama C & V som bor här. Som tur är så kommer Edith och hälsar på lite då och då. Och så har jag fått en ny kompis. Han heter Olle och han bor precis bredvid oss. Har är lite rädd...men jag tror han tycker om mig i alla fall. :)


I går kväll hade jag och Edith Pyjamaskalas..men jag tror inte att hon tyckte det var så kul...


Kommentarer
Postat av: Moster L

hej mika!

vad var det för tanter som hämtade pemblis? jag hoppas att den där hunden inte är dum mot henne där hon bor nu :/

kramar!

2009-06-03 @ 16:30:44
Postat av: Mika

Det var tanten hon skulle bo hos i Stockholm, och tantens kompis. Jag tror inte att den elaka hunden skulle bo hos Embla.

I Sommar ska vi leka i vattnet!

Mattorna har köpt en flytväst till mig så jag inte ska sjunka.

2009-06-04 @ 14:23:18
URL: http://mikaboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0