Fusk Fusk Fusk och långa promenader.

När Mama V försvann in i en stor byggnad gick jag, embla och mama C en SUPERLÅNG promenad! Vi gick mellan stora hus och massa plåtsaker som lät högt!! Sedan smög vi igenom en lång skog och sen såg jag vatten!! Jag sprang fort fort mot vattnet och såg att vi faktiskt var tillbaka vid den stora byggnaden! Mama C ville gå till bänken men usch jag ville inte sitta still så jag satte fart mot älven och slängde  mig i! OH så skönt det va!! Mycket bättre än det lilla badkaret hemma! Jag tog mig en simtur och Mama C stod på kanten och höll i kopplet...oh de var skönt att få svalka sig! sedan hoppade jag på Embla så hon också blev blöt..hon vågade inte hoppa i vattnet. Fegis!

När vi kom hem så bar Mama C med sig Embla in i köket och jag funderade på vad som skulle hända...
Helt plötsligt tappar C upp ett bad åt Embla i Diskhon!! FUSK! Jag ville väl med bada, fast jag tycker bättre om att simma i badkaret...eller älven..men jag fick inte bada! De sa något om någon Frontline...vem nu det är...FUSK va det i alla fall!!






Kommentarer
Postat av: L

HAHA, jag visste väl att du är ett riktigt badodjur. precis som din mor! :D ser fram emot att träffa er alla i stugan i sommar. då ska vi bada hela tiden. och embla kastar vi i även om hon inte vill :D

2009-05-04 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0