Stackars Embla!

Igår tog Mama C med sig Embla och var borta i flera timmar!
När de kom tillbaka hade Embla en hård vit sak runt halsen som inte alls såg bekväm ut. Jag hörde att C & V pratade om något...Biopsi eller va de sa..
Jag frågade embla varför hon hade vitt runt halsen..Då sa hon att C hade tagit henne till någon som hällt saker i öronen på henne och som hade pillat henne mellan tårna. Sedan hade Mama C gått och Tanten där borta hade gett henne någon som gjorde henne snurrig och sen satt hon helt plötsligt i en bur med den vita sakn runt halsen, och ih så det kliade överallt..men hon kunde itne klia för den vita var ivägen! Sen bar dom ut henne till en stor sal med massa djur i, och där fick hon träffa mama C igen! Embla sa att C och tanten hade pratat en stund och sen hade Embla fått kopplet runt MAGEN! Hör och häpna! och sen hade de gått till bilen och åkt hem med alla fönster nere...
Embla är trött nu och ser inte alls glad ut...usch..hoppas att de inte tar med mig till en sån elak tant så jag blir snurrig och får vitt runt halsen!







Stackar Embla...
Jag pussar henne på nosen hela tiden så hon ska se lite gladare ut.

Kommentarer
Postat av: L

stackars pemblis! pussa henne på nosen från mig med!

2009-05-04 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0