Stacey, Klingas nya bästa vän

Idag var vi ute på den stora planen och kastade boll. Då kom det en JÄTTESTOR tjej  mot oss! Hon sprang jättefort och Klinga tyckte det var jättekul att jaga henne och brottas. Men usch jag tyckte hon var aldeles för stor. Och helt plötsligt kommer hon RAKT mot mig. Jag blev livrädd och bet henne hårt i örat så det kom rött...Sen slapp jag vara med och leka. Jag fick sitta mellan mammas fötter när Stacey och Klinga lekte. Klinga berättade för mig när vi kom hem att Stacey var jättesnäll men hon inte visste att jag var så liten och rädd. Nästa gång vi träffar henne kanske jag vågar nosa lite på henne om hon står still. Men det är kul att klinga har fått en egen lekkompis.

Kommentarer
Postat av: Molly

Kan inte hjälpa å fnissa åt detta inlägget.. Mika visar var skåpet ska stå haha!

2009-11-03 @ 20:41:55
URL: http://lucilla.se/
Postat av: Capo

Det roligaste är att Stacey är en stor pitbull på 1 år. Klumpig som få och supergo! (nu håller hon sig på avstånd från mika haha)

Mika står verkligen på sig när hon inte vill vara med. haha. XD

2009-11-03 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0