Sofiero

Nu har vi kommit tillbaka från utställningen i Sofiero.
Den dumma domaren tyckte inte om mig och sa att jag var för liten. Vi fick en lapp hon hade skrivit på och där stod det;

"Feminin bitch, a litte to fine in type. Very good in type. Well balanced head with good mouth and nice expression, but a little too small all over. Good neck and shoulders. Short back. Good hind quarters. Moves very well when she settles. Tends to roach top line".

Jag fick bara ett blått band denna gången, så ingen rosett...
Jag vill börja träna sånt när man hoppar över trä och springer igenom saker. Det har jag sett att Mollys hund gör...Hoppas att C & V tar med min på sånt någon dag.

Bilderna har Molly tagit.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0